HOTEL AURELIA

Servicii

HOTEL AURELIA

Organizare Evenimente

Fiecare dintre noi viseaza la un eveniment perfect, de neuitat, care sa ii aduca pe toti cei dragi impreuna si sa fie cu adevarat impresionant!

Nu mai trebuie sa cauti…toate dorintele dumneavoastra se pot implini la noi!

Restaurant Via Aurelia va invita, sa organizam impreuna cele mai frumoasa evenimente din viata dumneavoastra. Cu o capacitate de pana la 120 locuri, intr-un ambient plin de eleganta si stil, Restaurant Via Aurelia, reprezinta garantia celor mai perfecte evenimente. Indeplinim cu succes cele mai inalte cerinte ale unei locatii de evenimente de lux, cu specific al bucatariei italiene, romanesti si internationala.

Sala Mare este locatia perfecta pentru organizarea evenimentelor mai mari, cu o capacitate de pana la 250 de locuri. Aceasta sala poate fi adaptata cerintelor dumneavoastra, in functie de natura evenimentelor. Pe tot parcursul organizarii evenimentului, iti vom fi aproape si ne vom implica intr-u totul pentru ca tu sa ai parte de o petrecere fantastica.

Va oferim toate acestea, prin servicii deosebite si meniuri personalizate pe dorintele dumneavoastra.

Va asteptam sa ne bucuram si sa petrecem cu toti cei dragi!

HOTEL AURELIA

Conferințe și alte servicii

Hotel Aurelia va pune la dispozitie doua sali de conferinta, cu capacitate maxima de 40, respectiv 200 persoane. In oricare din cele doua sali se pot organiza conferinte, simpozioane, seminarii, receptii si cocktail-uri. Acestea pot fi amenajate in diferite forme: teatru, U-shape, sala de sedinte sau sala de clasa. Din dotarile acestor doua sali nu vor lipsi:

In imediata apropiere a hotelului va puteti destinde in intimidate pe miniterenul de fotbal si tenis de camp, cu gazon artificial, atat pe timpul zilei, cat si seara, terenul fiind dotat cu nocturna. Terenul cu gazon natural aflat in spatele hotelului, poate fi folosit cu usurinta ca si teren de campare pentru rulote, dar si pentru evenimente corporate  in aer liber.